понедельник, 6 июня 2016 г.

MAMA, MI-I ATIT DE DOR DE TINE...

Mama, mi-i atit de dor de tine,
Scumpa mea, cum pot sa te revad?
Plinge jalnic sufletul in mine,
Ca te-ai dus, nu vreau, nu pot sa cred...

Mama, mi-i atit de dor de tine,
De indemnul si de sfatul tau,
De cuvintul cald si bun al inimii
Cu care ma-i mingiiat mereu!

O, maicuta mea, pe veci icoana,
Scumpa, dulce si nemuritoare.
Te iubesc si sufletul ma doare
Ca te-ai stins arzinda luminare...

Asa-i legea viatii pe pamant:
Ieri mama ai fost - azi mama sunt.
Toate le adun in inima de mama
Mama, azi copiii mei ma cheama...

Mama, mi-i atit de dor de tine,
Sa ma jeluiesc tie imi vine...
Dar deja copii mei mari imi cresc
Vin la mine si-i povatuiesc...

Mama, mi-i atit de dor de tine,
De cuvintl scump si bratul sfint
Iar golul imens al inimii din mine
Copilasii mei mi-l iau curind...

Mi-i atit de dor de tine, mama,
De-asi putea intoarce roata vietii
Te-asi purta pe aripa palmei
Si ti-ar inflori coroana viatii!

Комментариев нет:

Отправить комментарий