пятница, 10 июня 2016 г.

DATORIE AVEM SA FIM CUMINTI!

Nu-mi luati va rog ogorul,
Nu-mi stricati casuta, va implor
Si nu-mi cereti sa vind eu dorul,
Vreau in casa mea sa fiu pin mor!

Nu va mai jucati cu a mea soarta,
Nu-mi cereti sa am un alt destin
Daca mama mea si al meu tata
Ma-u lasat aici sa ma mentin...

Hoinarind in lumea mare,
Vizitind tari multe si popoare
Tot acasa-i cel mai bine
Mai gustoasa bucata de pane.

Si cind te gindesti cita sudoare,
A curs din manute muncitoare
Si cit chin si lacrimi neincatat
Mama si cu tata au varsat...

Casa parinteasca imi da viata,
Ea e legamintul ce il tin,
Casa parinteasca imi da speranta
Viu ecou - parinte si copil!

Casa parinteasca imi da putere,
Cind mi-i greu si mi-i "venin".
Casa parinteasca-i minghiiere
O icoana sfinta cui ma inchin!

Casa parinteasca-i o comoara
Adunata de-ai nostri parinti.
Sa o vindeti gindul sa va piara
Datorie avem sa fim cuminti!

Комментариев нет:

Отправить комментарий