воскресенье, 26 июня 2016 г.

IISUS ESTE SPERANTA!!!

Iisus este speranta mea,
Intareste-te si imbarbateaza-te,
Nu te teme si nu te intrista
Iisus este speranta ta!

Iisus este ajutorul tau,
Increde-te in El si ve-i trai in veci
Iti ia povara de pe umerii tai.
Iisus este ajutorul tau!

Iisus e bucuria ta,
Caci s-a nascut Mesia,
El ne-a daruit linistea,
Speranta si bucuria!

Iisus este viata ta,
Cu iubire vesnica te iubeste,
Bunatatea Lui in veci traieste,
Iisus este viata ta!

Iisus e salvatorul tau,
E darul fara de plata a Lui Dumnezeu,
Este viata cea vesnica, acum si mereu,
Iisus e salvatorul tau!

Iisus este izbinda ta,
El zideste si purifica inima curata,
Curateste si spala de povara grea.
Iisus este izbinda ta!

Iisus este belsugul tau,
Belsug avem cuvintul Lui,
Caci a salvat viata oricui,
Iisus este belsugul tau!

Iisus e creatorul tau,
Si noi suntem lucrarea Lui,
Caci a creat viata oricui,
Iisus e creatorul tau!

Iisus este Domnul meu,
Si Lui ii multumim pentru tot,
Numele Lui e slavit de norod.
Iisus este Domnul meu!

Isus este pacea mea,
In El imi pun nadejdea mea,
Ma incred in El intotdeauna.
Iisus este pacea mea!

Iisus este puterea mea,
Harul meu si dragostea,
El e iubirea, desavirsirea,
Iisus este puterea mea!

Iisus e speranta mea!
Iisus e ajutorul meu,
Iisus e bucuria mea.
Iisus e salvatorul meu!

Iisus este viata mea!
Iisus e belsugul meu,
Iisus este izbinda mea.
Iisus e creatorul meu!

Iisus e Domnul meu!
Iisus este pacea mea,
Iisus este puterea mea,
Iisus este IUBIREA!


Комментариев нет:

Отправить комментарий