вторник, 7 июня 2016 г.

IMI PLACE VIATA!

Imi place viata si ma joc cu ea
Si cine are treaba sa se "bage"-n ea?
Toti imi spun povete, ginduri blestemate
Toti vor sa ma invete, sa le fac pe toate...

Ce vreti de la mine?
Caci mie nu-mi pasa,
Toti asteptati bine
Voua sa va "iasa"!

Ce va pasa voua,
 De-s bine sau rau?
Cum traiesc eu viata
O stie Dumnezeu!

De zac in durere,
Sau in boala grea,
Nimanui nu-i pasa
Caci e viata mea!

De-s in jale mare,
In plins si suspin
Nimeni nu ma vede,
Sa-mi dea un alin...

De-n viata nu-mi ajunge
Bani sau altceva,
Nimeni nu ma vede -
Caci e treaba mea!

Dar cind imi e bine,
Si ma veselesc
Toti fara rusine
Pe mine ma birfesc...

Si atunci cind reusesc
Sa obtin ceva,
Ei ma necajesc
Cu vorbirea rea!

Eu nu fur si nu cer
De la nimeni nimic
De am, eu muncesc
De copil, de mic!

De-s bine sau rau,
E doar problema mea
Doar unul Dumnezeu,
Ma va judeca!

A Lui e judecata,
A Lui e viata mea
Doar El imi da povata
Demna de-a o urma!

Doar Domnul are dreptul
Sa mustre, sa invete
El ma pedepseste
Doar El ma si iubeste!


Комментариев нет:

Отправить комментарий