суббота, 18 июня 2016 г.

IN BURTICA LA MAMICA

Ma simt bine in burtica,
La iubita mea mamica.
Simt cum inima-i se zbate,
Maicii mele minunate.

Simt a ei orice miscare,
Cind se duce la plimbare,
Cind munceste si oboseste,
Cind e vesela, zimbeste.

Aud cum cinta, cum danseaza,
Cind pe medici ii viziteaza...
Ma simt bine in casuta,
E comoda si calduta...

Si ma bucur eu asa
Cind e fericita ea...
Insa tare ma intristez
Cind ea sufera, sa crezi...

Pling si eu cind mama plinge,
Inimioara mi se fringe,
Dar ce pot sa fac de-aici?
Ca-s micut de tot...un pici...

Sunt si eu un bot de om,
Dar cindva voi fi un domn.
Ma voi naste din femeia,
Am sa-i potolesc durerea!

Am s-o apar eu de toate
Zi de zi si chiar in noapte.
Caci voi creste eu voinic,
Dar acum inca sunt mic...

Hai, mamico, nu mai plinge,
Inceteaza, iti ajunge!
Caci deja in doi suntem
In finutul corpul tau...

Ma voi naste eu din tine,
Si-o sa fie totul bine.
O sa ne bucuram de viata
Si-am sa ascult de-a ta povata!

Комментариев нет:

Отправить комментарий