пятница, 10 июня 2016 г.

ADIO, VIAȚA MEA!

Eu sunt o lipitoare -
Ce-n inimă am intrat...
Și-o rană atît de mare
Acolo am lăsat!

Eu sunt acea dilemă
Ce-n suflet scotocește
Creînd dura problemă,
Ce srtînge ca-n tr-un clește.

Te-am atras atît de strîns,
Cu al meu dornic magnet,
De inimă te-am prins -
Îți știu orice secret...

Eu sunt acea albină,
Ce în tine am înțepat
Nectarul meu pe tine
Te ține îngenuncheat...

Eu sunt boala cea grea
Ce în tine a întrat...
Mai dur ca cu o curea
În tine bat și bat...

Răpus de-al meu mister
Tu plîngi încătușat...
Și plîng cu tine eu,
De starea ce-am creat...

Am vrut să avem lumină,
Am vrut să avem viață.
Azi plînge tot în mine,
Îmi dau palme pe față!

În tine am găsit -
Dorita fericire.
De toate obosită
Am dat de-a ta iubire!

Cu mine vreai să fii
Și eu cu tine vreau,
Dar gînduri din pustiu
Bat în mine iar...

O, iartă-mă iubite,
Eu te implor, de poți,
O, dragoste fierbinte -
Cuprinsă-n doua sorți...

Eu te iubesc și veșnic
Pe tine te-oi iubi...
Iubirea mea din mine
Spre tine ar înflori.

Nu pot nimic mai mult
Acum ție să-ți spun
Decît "Fi-i fericit!"
Și-n viață un ” drum bun!"

Adio, viața mea!
Cu lacrimi azi îți spun...
Te rog, nu lăcrima,
Cum eu o fac acum...

Adio, sensul meu
Și neîmplinirea mea,
Ai fost ce-am visat eu
Adio, viața mea!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий