понедельник, 4 апреля 2016 г.

MA REGASESC IN TIPUL DEVOTAT!

Eu voi muri distrindu-te in viata,
Stimate calator, pe acest pamant!
Si-n urma mea eu las speranta-
Si-un bobocel in radacina de cuvint.

Eu voi pleca in tarmuri nestiute,
Tu, falnic om,ce esti in lumea ta,
Sa ma gasesti pe drumuri cunoscute
Cind tineve-i in mana cartea mea!

Eu voi lasa a mea mare iubire -
Doar tie, om sarcastru, minunat
Sa o imparti in portiuni, caci cine stie
De reusesti sa sorbi tot ce ti-am dat?!

Din univers Etern, din poezie,
Din largul infinit, nedescifrat
Din lumea creaturilor sublime
Din stea de praf, pe lume am picat!

Te iau cu mine, Sfinte Om, te tin in mine,
Te imbib in sufletu-mi curat...
Ca-n-tr-o oglinda ma privesc si eu in tine
Ma regasesc in tipul devotat!

Комментариев нет:

Отправить комментарий