среда, 20 апреля 2016 г.

AM SUFLETUL CURAT

Trezindu-ma din greul somn al noptii,
Abia incerc sa deslusesc ce am visat,
Spiritul, ce-mi potcoveste haina sortii
Imi sopteste printre buze: "N-am iertat!"

Numele mi-i simplu, viata incordata,
Imi plamadesc si eu destinul la intimplare.
Distrusa de iluziile roase dintr-o data,
Nu am de spus nimic, caci n-am crezare.

Si cum in graba imprumut de toate:
Primitivism, salbaticism si chatehism,
Eu as lasa moderna viata la o parte,
Caci vreau sa ma intorc in Paradis.

Dar uite cum ma mistuie in lume,
Salbaticile mele nopti de nimeni alintate.
Si amintiri in flacari ma sugruma...
Veacul se schimba, lumea-i deocheata!

M-au ruinat aztazi culmile fericirii,
Lacrimile in pustiu le-am transform.
Nu mai simt ispitele iubirii,
Si sufletul mi-i sincer si curat!

Комментариев нет:

Отправить комментарий