воскресенье, 24 апреля 2016 г.

LUME, N-AM SA TE ASCULT!

De ce imi tulburi tineretea,
De ce ma "imboldesti", o, viata,
De ce ma -navalesti tristete?
Si nu ma lasi odata-n pace!

De ce, o, lume, ma tot judeci,
De-o viata ma urasti, birfesti,
Si niciodata nu te in-cumeti
Sa ma-ntelegi, sa ma iubesti.

Mai uita-te  tu si  la tine,
Ca nici pe aproape tu nu esti
Deloc mai buna decit mine,
Dar te-ai gasit... sa ma jignesti!

Stiu de-acuma ce-am sa fac,
N-am sa ma "laud" ca mi-i bine...
Dusmanii mei ce-n usa bat
Se iau in goana dupa mine...

Dar n-am sa le fac eu pe chef,
N-o sa pling de soarta-mi grea.
Sa-si puna "pofta-n cui", ca eu,
Am sa-mi caut fericirea mea!

Cum sa traiesc si cum sa fiu,
De tine, lume, n-am sa ascult,
Caci gura ta, de cind o stiu,
E aspra... si loveste crunt....

Poti sa injuri cu vorbe goale,
Poti sa birfesti, caci de acum
Eu o sa zic; "in cot ma doare",
Caci nu ma afectezi nicicum!

Комментариев нет:

Отправить комментарий