понедельник, 7 марта 2016 г.

SUNT FEMEIA FARA PLINGERI

Eu nu-s femeia cu renume
Si nnici nu am in frrunte stea,
Imi port si eu pasii prin lume
De cind ma stiu in viata mea.

Eu nu-s femeia cea cu faima,
Nici titluri multe nu prea am,
Nici grade mari nu port pe umeri
Si nici in buzunare bani.

Eu nu-s femeia cu chip de inger,
Nici chip de demon eu nu port,
Eu sunt femeia fara plingeri,
Eu sunt femeia ce rabda tot.

Eu nu-s femeia ideala,
Si nici sotia plingacioasa,
Ce face scene de gelozie
Barbatului lipsit de acasa.

Eu nu-s nici mama plictisitoare,
Ce toarna-n capuri la copii
Spirite educative si nici la sezatoare,
Nu prea ma duc, nici la vecini...

Nici macar nu arat ca o diva,
Nici cu lumea nu ma cert...
Nu sunt deja demult la moda
In lumea asta de pamflet...

Nu port coafura ideala,
Si nici manichiura nu am.
Nu-mi pun siraguri de margele
Si nici pe altii nu-i condamn.

Nu port pantofi de lux,
Nici haine stralucite,
Nici masti pe-al fetii flux
De lume necitite...

Eu sunt atit de diferita,
Eu nu-s asa ca toate,
In suflet imi ascund a mea ispita
Pazind-o ca pe o sfinta carte.

Комментариев нет:

Отправить комментарий