четверг, 3 марта 2016 г.

Ah, vorbe dulci...

Ah, vorbe dulci, nu va dau crezare,
Mi-i sufletul pustiu si otravit de voi,
Oglinzi denaturate si tradatoare,
Dar vorbe dulci scuipate in gunoi!

Ah, vorbe dulci, mai dulci ca mierea,
Ce mai doriti si voi din spiritul ranit!
Nu cautati deloc la mine mingiierea,
Eu necajita sunt de voi si-am obosit!

Ah, vorbe dulci, pline de cruzime,
Cum prin vazduh la mine cautati
Asa cum infloresc flori in gradina,
Sa mi le rupeti si sa mi le aruncati!

Ah, vorbe dulci, pline de minciuna,
Ati incurcat adresa, aici cautind,
In lumea asta asa de subreda, nebuna,
Doar o placere patimasa...si atit!

Ah, vorbe dulci, guri de desfriu,
Ce provocati voi veacul disperat?
Sa ma feresc de voi, cit nu-i tirziu,
Sa nu v-ascult, caci este un pacat!

Ah, vorbe dulci, sunteti o gluma,
Si viata e un spectacol aicea ratacit.
S-aprind o lumanare ca pe urma,
Sa nu am remuscari ca v-am iubit!

Комментариев нет:

Отправить комментарий