среда, 18 мая 2016 г.

MI-E SCUMPA MAMA CA SI TARA!

Mi-i draga viata si pamantul
Mi-i draga toata lumea!
Mi-i scumpa tara, riul, cringul
In care m-a adus muma!

Mi-s dragi poienele cu flori,
Imi place cerul lin in zori
Si-i multumesc Lui Dumnezeu
Ca pe pamant am picat eu!

Mi-s dragi copacii roditori,
Si soarele de sus, din nori,
Ciresii dulci din luna mai
Si ziua Sfintului Nicolai!

Mi-s dragi copiii fericiti
Ce asculta de a lor parinti.
Mi-s dragi buneii cei sfatosi
Ce-si vad nepoteii frumosi...

Mi-i draga si ploita rece
Si piriiasul ce calea-mi trece.
Imi place primavara, vara,
Imi place toamna, ador si iarna.

Mi-i draga limba de la mama,
Mi-e scumpa mama ca si tara,
Caci cine nu-si iubeste tara
Acela nu-si iubeste mama.

Acel ce zice ca tara n-are,
Aceluia si mama-i moare.
Caci cine nu-si iubeste tara,
Acela nu-si iubeste mama!

Комментариев нет:

Отправить комментарий