вторник, 2 февраля 2016 г.

AM CAUTAT ...IUBIREA...

Am cautat iubirea,
Cu flori de migdal,
Cu clopotei sunind,
Cu luminari si petale...
Ma ofileam ca o floare
Dar n-am gasit-o...

Am cautat fericirea,
Ca pe un briliant,
Ca pe o comoara de pret
Cu ochii deschisi si inchisi
Cu sufletul in Paradis,
Dar n-am gasit-o...

Am cautat dreptatea,
Pe la toate usile,
Implorind si cersind,
Zbatindu-ma ca pasarea pe pamant
Pe imputerniciti, impunind,
Ca pe apa cea vie
Dar n-am gasit-o...

Am cautat sursa de existenta -
Pentru a supravietui.
Am cautat locul potrivit de munca,
Profesia ideala pentru mine...
Am cautat intelegere si bunatate
Putere, mila, glorie si demnitate,
Dar n-am gasit...

Am cautat printul pe cal alb,
Cu miros de parfum si cu flori
Cu un zimbet sincer si blind
Il doream ca pe un diamant,
Ca pe un margaritar...
Il asteptam ca pe un soare pe cer,
Cu ochi senini de giuvaier...
Ah, ce mult il doream,
Dar el, nu a venit...
L-am asteptat, l-am cautat...
Dar nu la-m mai gasit...

Комментариев нет:

Отправить комментарий