воскресенье, 1 декабря 2019 г.

Trăiască O, Românie, trăiască un Popor!!!

Ce-ți doresc eu ție, Dulce Românie?
Țara mea de doine, scumpul meu popor!

Brațele deschise, chiar și legi nescrise
Ne unesc și-n vise, un mîndru Tricolor!
Ce-ți doresc eu ție, Scumpă Românie?
Maica mea cea bună, demnă de iubire,
Fii mereu prosperă,  dîrză și eternă!

Pentru o vecie, să avem unire!
Scumpă Românie, cum am fost pe vremi.
Dușmanul cel mare, despărțit-a oare,
Frații tăi de sînge, cît geme un popor?
Ce e o hîrtie, un pact de nebunie?
Pentu acei ce-n vene le curge-un sînge -
Un sînge de român, pentru a-i învinge!

Ce-ți doresc eu ție, Mîndră Românie?
Deșteaptă-te române, trezește-te popor!
Cu ”focu nostru-n vine”, cu brațe de stapîne
Cu sfînta limbă cea română a noastră -n glie
Eterni să jubilăm, Trăiească o Românie!!!
 LA MULTI ANI, O, POPOR!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий