четверг, 21 ноября 2019 г.

Sunt nascuta din iubire!

Sunt inspirata din pasiune,
Si plamadita din dorinta,
Apoi dospita din armonie
Si-adusa-n lume cu credinta!

Vin din aluatul mult crescut,
Din plina tava a nemuririi...
Ma trag din radacini de nestiut
Ascunse pe pamant din vii decenii.

Sunt revarsata pe un picior,
Pe unul nu prea ideal,
Sunt adusa pe pamant din zbor
Din fiica bunicii si-al bunicului fecior.

Sunt nascuta din iubirea
Unor mari pe veci indragostiti
Si-s sigura-n a mea credinta
Ca sunt ei cei mai buni parinti!

(Univers etern, femeia, Versuri Liliana Vieru, Chisinau editura Pontos 2016)

2 комментария:

  1. Sunt născută din iubire, iubire sunt și dăruiesc
    admir frumosul din privire și ție, Om, îți mulțumesc!
    eu sunt ca Pasărea măiastră, ce cântă drag al ei pământ
    născută sunt eu din iubire, permiteți-mi VIAȚA să-mi trăiesc!

    LA MULȚI ANI CU SĂNTATE, IUBITĂ FIINȚĂ!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Nu cunosc cine sunteti, dar dupa gindire imi dau seama! Va multumesc enorm, Scumpa si Frumoasa Fiinta!!!

      Удалить