воскресенье, 6 ноября 2016 г.

TOATE-S LA TIMPUL LOR!

Mi-ati omorit pentu-n moment sufletul...
Mi-ati injunghiat pe-un timp inima,
Mi-ati spars cu usurinta cugetul
Zdrobindu-mi indiferent faptura...

Ma-ti ucis, ma-ti furat,
Ma-ti cotropit, ruinat.
Mi-ati luat toul, totul;
Mama, tata, fratele,
Mi-ati impovarat pacatele
Si mi-ati intors spatele.

Mi-ati rapit linistea,
M-ati inecat in singe.
Cu ochii in lacrimi
Stiu a invinge!

Ma-ti distrus, ma-ti sfarmat in bucati
Voi, cei  meschini,plini de prejudecati!
Grabindu-va sa triumfati
Dar Domnul ii vede pe toti...

Iuda, ba mai rau sunteti,
Bestii de foc, cu multe sageti!!!
Satana sunteti -satana-i in voi
Stiti sa creati necazuri, nevoi.

Glod, puzderie, putoare
Inhibati in iadul cel mare
Acolo vi-i locul, cornoratilor,
Vinzatori de trup si suflet, turbatilor!

Ruinata pina la ultimul apageu,
Zdrobita pina la cea mai inferioara durere
Inclestata-n disperare, deznadejde, in greu
Va-ti vindut lui satan pentru avere...

Mi-ati mincat ficatii,
Mi-ati umilit sufletul,
M-ati copt in cazanul urei,
Ma-ti stropit cu pucioasa,
M-ati inecat in imperiul mizeriilor
Aici, la mine acasa!

Ma-ti rupt, ma-ti ars,
Mi-ati japuiat pielea -
Pentru bani, o, nebunilor,
Pentru titluri si nume
O, blestematilor, ve-ti raspunde pe bune!!!

Toate-s la timpul lor...
Si timpul curind se va scurge
Sunteti in aier si-n groapa cu un picior
Caci raul din voi va ajunge!

Комментариев нет:

Отправить комментарий